donderdag 30 juli 2009

M&M in Dolimiti Superbike (Italie)

Een tweetal weken geleden stonden Flandriabikers Martine & Marc (Voske) aan de start van den Dolimitimarathon.Dat ons Martinneke haar manneke kan staan weten we ondertussen al...maar dit was voor haar toch weer een mooie uitdaging.
Ze eindigde dan ook knap als 60ste dame van de 120 starters en haar tijd van 3u50m was goed voor een 5de plaats in haar leeftijdscategorie!
Voske nam de lange afstand voor zijn rekening,120km met 3350 hoogtemeters.
Hij eindigde in een tijd van 6u41m en was daarmee 446ste van 1350 vertrekkers (76ste Master van de 260).

1 opmerking:

  1. ***berichtje voor Martine***

    Dag Martine,

    Als dorpsgenoot viel ik letterlijk en figuurlijk van mijn fiets toen ik je zag in Houffalize! (de ware reden is dat we elkaar ontmoetten op een heel erg steil stukje, waar we beide ondanks verwoede pogingen toch niet op geraakten zonder af te stappen).

    Bij het lezen van dit stukje over de Dolemieten besef ik dat je superprestatie van afgelopen zondag op de 75 km marathon van Houffalize geen toevalstreffer was!

    Ik moet toegeven dat ik als (bijna buur)man (en dan nog X jaren jonger dan jij) erg gefrustreerd ben om in de rangschikking van Houffalize net 10 seconden achter jou te eindigen!

    Had ik toen beseft dat je zo dichtbij was, dan had ik nog een extra inspanning gedaan, al was het maar om samen op de fotofinish te kunnen staan!

    Maar ik gun je dit van harte. Je bent een ware supervrouw! Doe zo verder.

    Groetjes,
    Guy

    BeantwoordenVerwijderen